Rafael Navarro

Rafael Navarro

¨Para min a fotografía é un medio.
Un medio que me permite falar aló donde non encontro as palabras.
Un medio có que busco no meu subconsciente, aflorando contidos, sentimentos escondidos.
Un medio que me permite crear obxetos que conteñan valores sutiles intelixibles para outros.
Un medio que me deixa respirar a miña liberdade.¨

Da súa carreira debemos salientar as series fotográficas que supoñeron unha ruptura có medio ó que contribuiu á creación doutro discurso fotográfico como son os dípticos, nos que unha combinación de dúas imaxes, aparentemente inconexas, ofrecen unha visión fotográfica diferente e inusual.

Deixar unha resposta

